Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen til Forum EgedeSylvestersen

Alt kan diskuteres, strikkeopskrifter,foto,ferier,sygdomme og you name it
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sylvestersens dagbog

Go down 
ForfatterBesked
egedesylvestersen
Admin
egedesylvestersen


Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 26/01/11
Alder : 65
Geografisk sted : Ikast

Sylvestersens dagbog Empty
IndlægEmne: Sylvestersens dagbog   Sylvestersens dagbog Icon_minitimeSøn Feb 06, 2011 12:31 pm

Hej til dagen..

Jeg skriver lidt om dagens tanker. jeg er træt og ned kørt. Haft alt for meget om ørene den sidste tid. Lige nu tænker jeg at det hele er spildt.

Jeg savner noget at være stolt af. jeg savner en ting som jeg har skabt.

Mit ønske har igennem rigtig mange år , at jeg havde en garnbutik. Men jeg er en kylling. jeg har ikke haft modet. Men tænk lige hvor skønt det måtte være at stå op til sin hobby hver eneste dag.

Jeg kan lige høre andre sige, ja du kan hvad du vil, eller start op hjemmefra, eller lav en net butik.

Men det er ikke det jeg vil. jeg vil gerne have butik et sted som har gammel skik og brug af håndarbejde. Et sted der kunne være godt , Tønner gågade. Et sted hvor jeg ville kunne bruge natur garn og gamle opskrifter. Et sted hvor jeg ville lave strikke klubber og kurser. Men nej det var ikke det der var meningen med mit liv. Bare jeg kunne finde ud af hvor min hylde er .
Tilbage til toppen Go down
https://egedesylvestersen.danskforum.net
 
Sylvestersens dagbog
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen :: Hobby :: Dagbog-
Gå til:  
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner