Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen til Forum EgedeSylvestersen

Alt kan diskuteres, strikkeopskrifter,foto,ferier,sygdomme og you name it
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 en dag hjemme hos mine forældre

Go down 
ForfatterBesked
egedesylvestersen
Admin
egedesylvestersen


Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 26/01/11
Alder : 65
Geografisk sted : Ikast

en dag hjemme hos mine forældre Empty
IndlægEmne: en dag hjemme hos mine forældre   en dag hjemme hos mine forældre Icon_minitimeTors Mar 10, 2011 6:14 pm

jeg var hjemme hos mine forældre, da deres hjemmehjælp kom for at hjælpe min far.

DER GIK IKKE LANG TID FØREND KVINDEN GIK I GANG MED AT SNAKKE OM HVOR GODT DET VAR MED VENSTRE VED RORET.
HER KOM PROBLEMET SÅ, FOR DET MENER JEG IKKE. HJEMMEHJÆLPEREN BLEV BARE VED OG VED, DET VAR IKKE TIL AT STOPPE HENDE. MIT PROBLEM VAR DESVÆRRE AT JEG IKKE HAVDE NOGLE GODE MODARGUMENTER. DE TING JEG BLEV ANGREBET MED , DA JEG SAGDE AT JEG VAR SOCIALDEMOKRAT DET VAR. HELLE KAN INGENT5ING, HUN HAR DET KUN I MUNDEN, HUN VIL BRUGE VORES PINGE, HUN HAR IKKE EN LØSNING PÅ DEN ØKONOMISKE KRISE. STOLER IKKE PÅ HELLE DA HUN SÆTTER SINE BØRN I PRIVATSKOLE.

MIT PROBLEM ER AT JEG EGENTLIG IKKE VED HVAD JEG SKAL SVARE , HVAD ER HELLES LØSNING, UD OVER AT DEM DER ARBEJDER SKAL ARBEJDE 10 MIN MERE. JEG VIL GERNE ARBEJDE, MEN OPLEVER IKKE AT KUNNE FINDE ET ARBEJDE.

ER DER IKKE NOGEL DER KAN HJÆLPE MIG MED ARGUMENTER FOR AT VI SKAL STEMME RØD BLOK, SÅLEDES AT JEG IKKE TABER NÆSE OG MUND NÆSTE GANG JEG SKAL HJEM TIL MINE FORÆLDRE HVOR JEG KAN RISIKERE AT BLIVE OVERFALDET AF EN VENSTREMAND.

tIL SIDST SPURGTE JEG HJEMMEHJÆLPEREN OM DER IKKE VAR FLERE PÅ HENDES RUTE DER SAD OG MANGLEDE HENDE, HVORTIL HUN SVAREDE AT HUN HAVDE ALTID TID TIL AT VÆRE LIDT EKSTR HOS MINE FORÆLDRE,

SÅ DET MÅ JEG SÅ VÆRE GLAD FOR .
Tilbage til toppen Go down
https://egedesylvestersen.danskforum.net
 
en dag hjemme hos mine forældre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen :: Hobby :: Dagbog-
Gå til:  
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner