Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen til Forum EgedeSylvestersen

Alt kan diskuteres, strikkeopskrifter,foto,ferier,sygdomme og you name it
 
ForumforsidePortalGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Japan og naturkatestrofe

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
egedesylvestersen
Admin
egedesylvestersen


Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 26/01/11
Alder : 65
Geografisk sted : Ikast

Japan og naturkatestrofe Empty
IndlægEmne: Japan og naturkatestrofe   Japan og naturkatestrofe Icon_minitimeFre Mar 11, 2011 1:17 pm

Det er med stor sorg jeg skriver her. Det gik lige ind , da jeg åbnede tv i morges.
Det rammer hårdt, når vi får naturkatastrofen helt ind i stuen. Det første jeg så, var denne her flodbølge, der væltede ind over en hel masse drivhuse.

Det bliver et frygteligt oprydning. Godt der ikke er meldt så mange døde, men mangel på alle mulige ting bagefter.

Det næste problem bliver disse her atomkraftværker der er i Japan, hvis det hele går amok, sikke skader der er.
Jeg kommer til, at tænke på biblen.

I gamle dage må der have været samme naturkatestrofer, jorden "plader" arbejder jo hele tiden.

Kan godt forstå, at der var nogen der havde brug for, at have en gud, at give skylden.

Jeg håber der er andre der får lyst til at skrive lidt i denne tråd.
Japan og naturkatestrofe Safe_image.php?d=2d43031be64943d56194b4923bcf03c6&w=130&h=130&url=http%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FfGcAqvGFMok%2F0
Tilbage til toppen Go down
https://egedesylvestersen.danskforum.net
hansen




Antal indlæg : 1
Tilmeldt : 16/02/11
Geografisk sted : Astrup

Japan og naturkatestrofe Empty
IndlægEmne: Sv: Japan og naturkatestrofe   Japan og naturkatestrofe Icon_minitimeSøn Mar 20, 2011 10:53 am

Du har ret det er forfærdeligt det der sker i Japan lige nu, ikke nok med jordskælv og tunami men nu også stråling fra A kraft det er ganske forfærdelig det er slet ikke til at holde ud at tænke på hvad der sker frem over med alle de berørte mennesker.
Tilbage til toppen Go down
egedesylvestersen
Admin
egedesylvestersen


Antal indlæg : 36
Tilmeldt : 26/01/11
Alder : 65
Geografisk sted : Ikast

Japan og naturkatestrofe Empty
IndlægEmne: Sv: Japan og naturkatestrofe   Japan og naturkatestrofe Icon_minitimeSøn Mar 20, 2011 11:25 pm

hansen skrev:
Du har ret det er forfærdeligt det der sker i Japan lige nu, ikke nok med jordskælv og tunami men nu også stråling fra A kraft det er ganske forfærdelig det er slet ikke til at holde ud at tænke på hvad der sker frem over med alle de berørte mennesker.

Det er svært, at fatte for os her i Danmark, vi har ikke de samme store naturkatestrofer. Det er svært at forestille sig , at vi vil ofre vores liv, som eksempel disse medarbejdere på kraftværkerne, som bliver på kraftværkerne for at reddedem fra medsmeltninger. Og hvordan bliver deres liv fremover.

Hilsen Sylvestersen
Tilbage til toppen Go down
https://egedesylvestersen.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Japan og naturkatestrofe Empty
IndlægEmne: Sv: Japan og naturkatestrofe   Japan og naturkatestrofe Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Japan og naturkatestrofe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Naturkatestrofe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Velkommen til Forum EgedeSylvestersen :: Snakkekrogen :: Dagens Nyheder-
Gå til:  
Free forum | ©phpBB | Gratis forumsupport | Anmeldelse af misbrug | Seneste diskussioner